28/07/2017

Een van de drie Internationale Lions Jeugdkampen die dit jaar in Nederland werden georganiseerd vond plaats in en vanuit De Panoven bij Zevenaar.

Als bijdrage aan het programma heeft de Lionsclub Wisch in juli een aantal workshops georganiseerd in het gebouw van ICER in  Ulft. Na een korte algemene rondleiding konden de 27 deelnemers kiezen uit workshops als 3D-printen, emailleren of shirt bedrukken met eigen ontwerp.

De jongelui, afkomstig uit landen als Finland, Amerka, Polen of Wit-Rusland, togen daarop met grote inzet aan de slag en leverden in menig geval een indrukwekkend eindproduct af.

Aan het eind van de middag werd het gezelschap bij Stroombroek weer overgedragen aan een volgende Lionsclub, waar die een activiteit op de waterski-baan had voorbereid.